Friday, November 11, 2011

Happy Birthday Mama!

Selamat malam semua muslimin dan muslimat...
Here am I updating my blog
Sangat berabad tak update and cerita pon dah nak jadi basi dah
Tanpa membuang masa, mari kita proceed ke cerita kita!
On 22nd October 2011, its my mama birthday!
So macam biase every birthday kena la belanja makan
Tapi this time macam special sikit than previous year
Okay lets see the pictures!

 The Birthday Cake!

 Mama n Abah!
 yeayyy sgt hepy2!

 Present for mama! :-)

 Flowers for mama!

 Me give flowers to mama!

 My mama, and sisters!

 K.ngah and Abg Fahreen.!

 Si budak kecik ngengada!

Lovely couples (30 years already taw)

So that's the picture during my mama birthday celebration
Alhamdulilah mama dah pon masuk ke 52 tahun
Wani doakan mama panjang umur, dimurahkan rezeki dan ceria-ceria selalu!
Love you mama! Lots of love from us...! :-)

No comments:

Post a Comment